Nyt on muotii siis, et kaikki kiiltää ja tällee. Eiks nii? <33 Mul on kiiltävää aineki yks tosi ihqqq GLITTER-paita, jos on tosi fashionheppa!!! Se sillee kiiltäää. <333 Iskä osti sen mulle,ku oli käymäs Los Angelesis työmatkal. <33 Harmi, et mul ei oo siit kuvaa. :'((( Ja sit mun yxis farkuiskii on ihkuu GLITTERIÄ!!! <33 Ja HUOM: blogin nimiki viittaaa muodikkuuteen, ku siis on sana glitter. <333

Löysin pari tosi ihquu koruu huippumuoti sivustolta asos.comista! Sieltä kaikki julkkiksetki ostaa vaatteesa, samoin h&m. Köyhillä luusereil ei oo ehk varaa asoksee. :''((( tosi säälittävää. Mut onneks meil on rahaa tosi paljo, ku iskä on niin rikas! ;)) Parisilki on paljo glitterii vaatteis ja tällee, siis kaikki vaan kiiltämää!!! <3

Läpinäkyvät glittervaatteet on  HOT. Sellaset tosi ihqut!!! <333  Ja alusvaatteet kans! Mun ihq poikkis osti mulle pinkit glitter stringit. <333 Muistakaa Barbaran muotivinkit, koska ilman niitä te ette oo muodikkaita!!! <33 Muistakaa et paidat ei saa olla liian pitkii, vaan napa pitää näkyy. Se tietyst edellyttää sen, et on laiha ja tällee. Ei saa siis syödä!!!

Napakorutki on HOT. Joka päivälle erilain napakoru on tosi ihq. Mun poikkis rakastaa mun napakoruja! Ja mul on yks sellanen napakoru jos on aito timantti!!! <333 Pariisis joku lutsari meinas varastaa sen mult, mut onneks löin sitä!!! Mun poikkis oli tosi huolissaa musta, ku se mies melkee raiskas mut!!!!!!!

Mut muistakaa glitter!!! Huulet kans ja tosi räväkät meikit!!! <333

- Barbara<3 -