Siis ihQQQQ nyt se tuleee! EKA PARIS HILTON POSTAUS!!!! <3333

Kattokaas nyt vaikka TÄTÄ kuvaa Parisist. Aika ihqq , eiks je?? <33 Mua kyl vähän pelottaa, et ei kai vaan Paris syöny tota hampparii kuvausten jälkee?! ;OOOO apua! Mut tollasen uimapuvun mäki haluun, siis salee! Toi on kyl tosi merkkivaate, et maksaa varmaan ihan sikanaa, mut onneks mun faijal on rahaa ihan sika paljon!!! <333 Mieti nyt mä menisin tollasen puvus piitsille, nii varmaa kaikki jätkät kääntyis kattoo sille "HOT BÖÖNA!!!" <33333 Ouh. Olis jo kesä, tai sit tietyst iskä vois viiä mut Losii. <333

Iskä toi mulle 10 pulloo Paris hajuvettä! <33 Mul menee suunnillee yks pullo viikos, nii eihän ne ees kestä kauaa... Paris on niin ihqq julkkis, ettei mitää rajaa! REALLY. <333 että mä rakastan sitä tyttååå. <333 ihqqq.

Tänään mul oli pääl koulus minihame ja pinkki toppi, jos on toooosi iso kaula-aukko! <333 Kaikki pojat tuli puristelee mun tissei, vähäxx oli ihquuuu!!! <33 Oon aatellu ottaa isoon silikonit, vähän niiku sil Ferrari-naisel... <333 No ehkä en ihan niiiin isoi sentää, vaik ne oli kyl HOTIT!!! <333

Mäki käyn joka ilta bilettääs, niiku Paris!!! <33 Mä oon ihanku Paris! Ooon Parisin seuraaja. Isäki sanoo mua Pikku-Parisiks! <333

Mut nyt lopetan hanittt, nähää taas, ja jumaloijjaaa Parisii yhes!!! <3333 x)))) <333333