Nyt on syksy, ja pitää sit pitää kans sellasii vaatteit, et ne niiku sopii syksyy. ;))) Otin nyt asokselta tällasii huippumuodikkait syksyvaatteit, joit kanzii yhdistellä sit ihqqqust!!! <3<333<333<3<3

Tässä tällain ihqqqq toppi!!! <3333

Aivan ihqqqut farkuuuut tässä!!! ;)))))<3 Mitä leveemmät lahkeet, sitä fashon oot, mut tietyst kannattaa olla joku minihame, mut tityst on kylmä, nii sit voi tulla pipiks.

Tässä aivan ihqqq mekko!!! Mast tu hääv, niiqu! <3333 GLITTERIÄ!!!

Tässä on myös tooooossssiiiiii iiiihqqqqqqqqq mekko! <123 glitterii.

Tässä aito joku grubiini tai joqu muu timanggi! <3333 Aivan ihqqqq! <3333<33<33

Tän syksyn meikit on muuten TOSI räväkät!!! Sellast pinkkii luomivärii ja sit kans paljo ripsarii ja sit pinkkii huulikiiltoo/huulipunaa ja sit kans tot tosi tummaa puuterii, et ois niiq tosi ruskettunu! Mä en kyl tarvii sellast, ku kato mä oon ollu Losis ja tällee. Losis asuin muuten viikon mun sedällä Hollywoodissa! Vähäx siel oli siistii: uima-altaat ja kaik. <333 Paris ajo siit silloin ohi, ja mä vilkutin sille ja se lähetti mulle lentosuukkoi!  Vähänkö olin sillee et "ou mai gaad!" Siis olin iha taivaas, niiku on thö skai! <333

Mut nyt mä lähet bilettää, moikka raxxuttt!!! <333333